Zarządzanie pracą grupową i projektami
Chciałbyś usprawnić przepływ oraz dostęp do informacji w Twojej firmie. Szukasz elastycznego rozwiązania, które zintegruje informację z różnych obszarów np. CRM, Serwis, Projekty, Budżety, Umowy, HR, Workflow, Raporty oraz będzie zintegrowany z aktualnie wykorzystywanymi przez Ciebie systemami klasy ERP?
Potrzebujesz przyjaznego w obsłudze systemu będącego spójną platformą dostępu do danych. Idealna propozycja dla Twojej firmy to platforma zapewniająca dostęp do zasobów informacyjnych i aplikacji biznesowych. To łatwy i uporządkowany dostęp do zewnętrznych źródeł danych oraz lepsza komunikacja z otoczeniem przedsiębiorstwa. Jeden interfejs, jedno logowanie i dostęp do wielu aplikacji z jednego miejsca, czynią to rozwiązanie wygodnym narzędziem pracy dla użytkownika, dając mu bezpośredni dostęp do najważniejszych - dla jego zadań - informacji z wszystkich działów firmy.
Usprawnia organizację pracy, przez co zwiększa sprawność zarządzania firmą, co w konsekwencji prowadzi bezpośrednio do redukcji kosztów i wzrostu konkurencyjności. Oferuje rozwiązania elastyczne, przygotowane na bazie indywidualnych potrzeb wielu tysięcy użytkowników. Funkcjonalności zaprojektowane są tak, aby były intuicyjne, a informacja była właściwa dla aktualnego kontekstu pracy.
Moduł Zarządzania projektami obejmuje:
- Harmonogramowanie zadań i graficzną reprezentację w postaci wykresu Gantt’a
- Analizę stopnia realizacji projektu, ścieżka krytyczna, kamienie milowe
- Zarządzanie ryzykiem
- Zarządzanie zasobami
- Integrację z modułem budżetowania
- Dokumenty, szablony dokumentów, karty realizacji zadań, protokoły
- Raportowanie
Moduły Intranet i Workflow pozwalają na:
- Scentralizowany dostęp do informacji korporacyjnych (kalendarze, spotkania, zadania, zasoby, dokumenty)
- Usprawnienie obiegu dokumentów w firmie
- Obsługę e-kancelarii
- Przydział i monitorowanie zadań, ustalanie przypomnień
- Wewnętrzną komunikację
- Obsługę procesów HR jak np. wnioski urlopowe, delegacje itp.
Moduł CRM usprawnia funkcjonowanie firmy poprzez zintegrowanie kluczowych informacji o obecnych i potencjalnych Klientach. Zapewnia wysoką efektywność pracy, zmniejszenie kosztów pozyskania i obsługi Klienta oraz wzrost jakości długofalowych relacji z Klientami. Umożliwia m.in.:
- Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych w celu prowadzenia efektywnej sprzedaży produktów lub usług
- Opracowanie i zarządzanie planem sprzedażowym dla realizacji ambitnych celów
- Pomiar efektywności działań marketingowych i ich doskonalenie
- Zwiększenie sprzedaży cross-selling i up-selling
- Tworzenie centralnej bazy danych wiedzy o Klientach i podejmowanych działaniach oraz ich efektach.
Moduł Serwis/HelpDesk pozwala na szybką rejestrację i obsługę zgłoszeń użytkowników lub Kontrahentów. Pełna kontrola nad procesem, zarządzanie realizacją zleceń, wielopłaszczyznowa analiza zgłoszeń, automatyczne lub ręczne przydzielanie zadań, baza wiedzy, rozliczenia czasu pracy i wiele innych. Zastosowanie modułu Serwis/HelpDesk przyczynia się do:
- Zwiększenia zadowolenia Klientów z obsługi
- Skrócenia czasu reakcji na zgłoszenie
- Efektywnego rozkładu obciążenia zadaniami poszczególnych pracowników serwisu
- Lepszego wykorzystanie zasobów
- Podniesienia jakości i dostarczania rozwiązań najlepiej spełniających oczekiwania Klienta dzięki skatalogowanej wiedzy na temat sposobów wykorzystania oferowanych produktów i usług.
Jeżeli moduł Serwis wykorzystywany jest z innymi modułami np. Projects to, możliwe jest katalogowanie zgłoszeń związanych np. z konkretnymi projektami. Pozwala na zarządzanie działami serwisu obsługującymi wielu zewnętrznych Klientów i tysiące ich użytkowników.
Niezależnie od przedstawionych wyżej głównych modułów, powstały dziesiątki innych jak np. zarządzanie zasobami, zadaniami, działami HR, zarządzanie ryzykiem, zarządzanie czasem i wiele innych. Kolejne moduły można ze sobą łatwo integrować, uzyskując tym samym lepszą komunikację pomiędzy działami oraz sprawniejszy obieg i dostęp do informacji. Zastosowanie w firmie w znacznym stopniu usprawnia pracę, wpływa na jakość obsługi Klientów i Kontrahentów oraz ułatwia jej funkcjonowanie w dzisiejszym konkurencyjnym świecie.
To co oferujemy, to nie tylko dostarczenie rozwiązania informatycznego, to przede wszystkim dostęp do ponad 25 lat doświadczeń ze współpracy z tysiącami użytkowników, to gwarancja bezpiecznej inwestycji przynoszącej efekty od pierwszego dnia.