AMODIT

Opublikowano w Systemy workflow

AMODIT skierowany jest do użytkowników, których środowisko pracy jest mniej złożone funkcjonalnie. Jest to innowacyjny system obiegu dokumentów, który stosuje zgłoszoną do opatentowania metodę adaptacyjnego modelowania obiegu. Dzięki zastosowaniu elementów sztucznej inteligencji do dynamicznego modelowania przepływów danych oraz do przewidywania zachowań użytkowników pozwala on w łatwy sposób zarządzać dokumentami i przepływem informacji niezależnie od wielkości organizacji i liczby procesów.

Zobacz film dotyczący AMODIT http://www.youtube.com/watch?v=M3f5cymzwrQ

Analiza procesów sprowadza się do niezbędnego minimum, co drastycznie obniża koszty wdrożenia oraz eliminuje konieczność ponoszenia dodatkowych wydatków w przypadku zmian organizacyjnych. AMODIT pozwala zastąpić papierową dokumentację używaną w organizacji jej elektroniczną wersją obniżając tym samym koszty związane z tradycyjnym przesyłaniem dokumentów i skracając czas przepływu najważniejszych informacji. Systemu nie trzeba instalować na komputerach poszczególnych użytkowników ponieważ korzystanie z niego odbywa się za pomocą przeglądarki WWW.

Interfejs o wyglądzie skrzynki email zapewnia intuicyjność korzystania z systemu eliminując konieczność przeprowadzania szkoleń dla użytkowników. System AMODIT może być zintegrowany z MS Office, Outlook oraz SharePoint.

Zintegrowany podpis elektroniczny pozwala obsłużyć akceptacje i autoryzacje dokumentów i zrezygnować z obiegu papierowego.

MODELOWANIE PROCEDUR OBIEGU DOKUMENTÓW

  • wizualizacja diagramów procedur na podstawie zachowań użytkowników
  • wyświetlanie diagramów pokazujące przepływy między użytkownikami i/lub etapami procedur
  • przewidywanie zachowań użytkowników na podstawie wcześniejszych aktywności
  • przewidywanie zachowań użytkowników na podstawie treści dokumentów –‘text mining’
  • automatyczne rozpoznawanie procedury na podstawie treści sprawy i załączników
  • dynamiczne tworzenie procedur przez użytkowników
  • automatyczna rozbudowa procedur podczas ich użycia
  • predefiniowanie procedur oraz dodawanie sugerowanych ścieżek i zabronionych ścieżek w procedurach
  • definiowanie pól na formularzu sprawy (metadanych) w trakcie obiegu sprawy
  • łączenie nadmiarowych etapów i procedur w celu ich uporządkowania i zmniejszenia ich liczby

OBIEG SPRAW I DOKUMENTÓW

  • Tworzenie i przekazywanie spraw wraz z dokumentami
  • Możliwość dodawania załączników do spraw
  • Możliwość dodawania wielu załączników jednocześnie
  • Wyświetlanie spraw i filtrowanie wg najczęściej używanych procedur
  • Możliwość korygowania i optymalizowania dokumentów przez managerów
  • Zaznaczanie spraw nieprzeczytanych
  • Wyświetlanie spraw własnych i przekazanych dalej
  • Wyświetlanie historii sprawy
  • Drukowanie formularzy spraw

POWIADOMIENIA

  • Powiadomienia mailowe i SMS
  • Powiadomienia o nowych sprawach i o zmianie stanu spraw
  • Informacje o wykonaniu niezalecanych działań przez użytkownika

PRZECHOWYWANIE DOKUMENTÓW

  • Przechowywanie dowolnych dokumentów i załączników
  • Wersjonowanie - każda zmiana dokumentu powoduje utworzenie nowej wersji
  • Dokumenty połączone w sprawy
  • Wbudowany OCR w celu wyszukiwania zeskanowanych dokumentów po treści
  • Automatyczne indeksowanie dokumentów w celu wyszukiwania (dokumenty Office, PDF i TIFF)
  • Pełnotekstowe wyszukiwanie dokumentów
  • Przechowywanie dokumentów w bazie danych lub w systemie plików

ZARZĄDZANIE UŻYTKOWNIKAMI

  • Budowanie struktury organizacyjnej
  • Opcjonalna integracja z Active Directory
  • Możliwość zakładania kont samodzielnie przez użytkowników z mechanizmem ich akceptacji przez wyznaczoną osobę
  • Możliwość uzupełniania danych o sobie przez użytkowników
  • Przypominanie hasła
  • Zastępstwa 

INTEGRACJA

  • Możliwość osadzania własnych aplikacji webowych wewnątrz interfejsu AMODIT
  • Interfejs programistyczny dostępny przez WebServices
  • Możliwość tworzenia własnych modułów przez klientów i firmy partnerskie
  • Gotowe moduły integrujące do systemów ERP (Comarch CDN XL, Comarch Optima)

Case study Amrest

AmRest Holdings SE (AmRest, WSE: EAT) jest największą niezależną firmą prowadzącą sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 1993 roku Spółka rozwija portfolio wyśmienitych marek, liderów w swoich kategoriach, takich jak KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks, w oparciu o franczyzę i współpracę typu joint venture. AmRest jest właścicielem marki La Tagliatella, która rozwija jest zarówno przez restauracje zarządzane przez Spółkę, jak i poprzez franczyzę. Niedawno do portfolio AmRest dołączyły dwie doskonale prosperujące, chińskie marki: Blue Frog i KABB. Spółka otworzyła również pierwszą restaurację Stubb’s.

Obecnie AmRest zarządza ponad 720 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants). Każdego dnia ponad 18 tysięcy pracowników AmRest w 13 krajach, poprzez naszą kulturę „Wszystko Jest Możliwe!”, dostarcza wyśmienite smaki oraz wyjątkową obsługę po przystępnej cenie.

AmRest podjął decyzję o potrzebie wdrożenia systemu obiegu dokumentów. Założono, żeby 80% czasu przeznaczyć na wybór odpowiedniego systemu, a jedynie 20% na jego wdrożenie. Wybór pasującego do potrzeb systemu trwał prawie rok. Porównywane było 12 systemów z różnych krajów europejskich.

AMODIT spodobał się od razu, ze względu na elastyczność zarówno systemu jak i ze względu na współpracę z młodą i dynamiczną firmą ASTRAFOX jako dostawcę systemu. Jedyne wątpliwości jakie pojawiły się dotyczyły faktu, że AMODIT jest produktem nowym na rynku. Firma AmRest nie boi się podejmowania odważnych decyzji biznesowych, dlatego że podjęto ostateczną decyzję dotyczącą wdrożenia tego właśnie systemu.

Głównym argumentem za wyborem systemu AMODIT jest jego filozofia działania, która pozwala w łatwy i niedrogi sposób dostarczyć bardzo dużą korzyść dla biznesu w postaci zintegrowanego rozwiązania obiegu spraw oraz DMS. Nie wymaga to wielodniowych analiz i prac konsultantów co jest bardzo dobrze odbierane przez biznes.
Korzyściami z wdrożenia są:
• jednolite miejsce przechowywania danych,
• wyeliminowanie procesów opartych o papier i podpisy,
• możliwości wiązania procesów biznesowych i wychwytywania zależności miedzy nimi,
• identyfikacje wąskich gardeł procesów,
• ograniczenie bezproduktywnej komunikacji,
• odciążenia systemu MS Exchange z części najcięższych załączników,
• kompleksową realizację procesów w restauracjach i biurze na 1 narzędziu.
„Narzędzie jest łatwe, zrozumiałe i jak do tej pory nie natrafiliśmy na sytuację, w której coś byłoby niemożliwe.” – Maciej Buba, PMO & Business Solutions Manager, AmRest

Źródło http://www.amodit.pl/Case-Studies/Wdrozenie-obiegu-dokumentow-AMODIT-w-AmRest.aspx

KLIENCI AMODIT

QUALIA DEVELOPMENT
Akademia Obrony Narodowej
BMM - firma informatyczno-szkoleniowa
NetWorks Firma telekomunikacyjna
Ministerstwo Sportu i Turystyki
TrackTec S.A. firma produkcyjna
AmRest – największa firma restauracyjna