Systemy RCP

Opublikowano w Systemy bezpieczeństwa technicznego

BANER RCP 2

System rejestracji czasu pracy jest doskonałym narzędziem do efektywniejszego zarządzania pracą personelu w firmie, oceny poszczególnych pracowników oraz kontroli obowiązującego regulaminu czasu pracy. System oferuje przede wszystkich profesjonalną i szybką metodę zliczania czasu pracy, co wiąże się z obniżeniem kosztów w firmie.

Nowoczesne systemy RCP składają się przeważnie z trzech podstawowych elementów do efektywnej rejestracji czasu: czytnika, kart elektronicznych (tagi) oraz oprogramowania do analizy danych zarejestrowanych przez czytnik.

Systemy RCP dostarczają podstawowych informacji o czasie pracy pracowników. Informują o tym, kiedy pracownik rozpoczął i zakończył pracę, ile czasu spędza poza firmą, o której opuszcza stanowisko pracy oraz jak często spóźnia się do pracy. System RCP oferuje również funkcję zliczania czasu pracy tzn. ile czasu pracownik poświęca na wykonanie określonego zadania.

 

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information