Open menu

AMODIT

AMODIT skierowany jest do użytkowników, których środowisko pracy jest mniej złożone funkcjonalnie. Jest to innowacyjny system obiegu dokumentów, który stosuje zgłoszoną do opatentowania metodę adaptacyjnego modelowania obiegu. Dzięki zastosowaniu elementów sztucznej inteligencji do dynamicznego modelowania przepływów danych oraz do przewidywania zachowań użytkowników pozwala on w łatwy sposób zarządzać dokumentami i przepływem informacji niezależnie od wielkości organizacji i liczby procesów.

Zobacz film dotyczący AMODIT http://www.youtube.com/watch?v=M3f5cymzwrQ

Analiza procesów sprowadza się do niezbędnego minimum, co drastycznie obniża koszty wdrożenia oraz eliminuje konieczność ponoszenia dodatkowych wydatków w przypadku zmian organizacyjnych. AMODIT pozwala zastąpić papierową dokumentację używaną w organizacji jej elektroniczną wersją obniżając tym samym koszty związane z tradycyjnym przesyłaniem dokumentów i skracając czas przepływu najważniejszych informacji. Systemu nie trzeba instalować na komputerach poszczególnych użytkowników ponieważ korzystanie z niego odbywa się za pomocą przeglądarki WWW.

Interfejs o wyglądzie skrzynki email zapewnia intuicyjność korzystania z systemu eliminując konieczność przeprowadzania szkoleń dla użytkowników. System AMODIT może być zintegrowany z MS Office, Outlook oraz SharePoint.

Zintegrowany podpis elektroniczny pozwala obsłużyć akceptacje i autoryzacje dokumentów i zrezygnować z obiegu papierowego.

MODELOWANIE PROCEDUR OBIEGU DOKUMENTÓW

  • wizualizacja diagramów procedur na podstawie zachowań użytkowników
  • wyświetlanie diagramów pokazujące przepływy między użytkownikami i/lub etapami procedur
  • przewidywanie zachowań użytkowników na podstawie wcześniejszych aktywności
  • przewidywanie zachowań użytkowników na podstawie treści dokumentów –‘text mining’
  • automatyczne rozpoznawanie procedury na podstawie treści sprawy i załączników
  • dynamiczne tworzenie procedur przez użytkowników
  • automatyczna rozbudowa procedur podczas ich użycia
  • predefiniowanie procedur oraz dodawanie sugerowanych ścieżek i zabronionych ścieżek w procedurach
  • definiowanie pól na formularzu sprawy (metadanych) w trakcie obiegu sprawy
  • łączenie nadmiarowych etapów i procedur w celu ich uporządkowania i zmniejszenia ich liczby

OBIEG SPRAW I DOKUMENTÓW

  • Tworzenie i przekazywanie spraw wraz z dokumentami
  • Możliwość dodawania załączników do spraw
  • Możliwość dodawania wielu załączników jednocześnie
  • Wyświetlanie spraw i filtrowanie wg najczęściej używanych procedur
  • Możliwość korygowania i optymalizowania dokumentów przez managerów
  • Zaznaczanie spraw nieprzeczytanych
  • Wyświetlanie spraw własnych i przekazanych dalej
  • Wyświetlanie historii sprawy
  • Drukowanie formularzy spraw

POWIADOMIENIA

  • Powiadomienia mailowe i SMS
  • Powiadomienia o nowych sprawach i o zmianie stanu spraw
  • Informacje o wykonaniu niezalecanych działań przez użytkownika

PRZECHOWYWANIE DOKUMENTÓW

  • Przechowywanie dowolnych dokumentów i załączników
  • Wersjonowanie - każda zmiana dokumentu powoduje utworzenie nowej wersji
  • Dokumenty połączone w sprawy
  • Wbudowany OCR w celu wyszukiwania zeskanowanych dokumentów po treści
  • Automatyczne indeksowanie dokumentów w celu wyszukiwania (dokumenty Office, PDF i TIFF)
  • Pełnotekstowe wyszukiwanie dokumentów
  • Przechowywanie dokumentów w bazie danych lub w systemie plików

ZARZĄDZANIE UŻYTKOWNIKAMI

  • Budowanie struktury organizacyjnej
  • Opcjonalna integracja z Active Directory
  • Możliwość zakładania kont samodzielnie przez użytkowników z mechanizmem ich akceptacji przez wyznaczoną osobę
  • Możliwość uzupełniania danych o sobie przez użytkowników
  • Przypominanie hasła
  • Zastępstwa 

INTEGRACJA

  • Możliwość osadzania własnych aplikacji webowych wewnątrz interfejsu AMODIT
  • Interfejs programistyczny dostępny przez WebServices
  • Możliwość tworzenia własnych modułów przez klientów i firmy partnerskie
  • Gotowe moduły integrujące do systemów ERP (Comarch CDN XL, Comarch Optima)

Case study Amrest

AmRest Holdings SE (AmRest, WSE: EAT) jest największą niezależną firmą prowadzącą sieci restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 1993 roku Spółka rozwija portfolio wyśmienitych marek, liderów w swoich kategoriach, takich jak KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks, w oparciu o franczyzę i współpracę typu joint venture. AmRest jest właścicielem marki La Tagliatella, która rozwija jest zarówno przez restauracje zarządzane przez Spółkę, jak i poprzez franczyzę. Niedawno do portfolio AmRest dołączyły dwie doskonale prosperujące, chińskie marki: Blue Frog i KABB. Spółka otworzyła również pierwszą restaurację Stubb’s.

Obecnie AmRest zarządza ponad 720 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants). Każdego dnia ponad 18 tysięcy pracowników AmRest w 13 krajach, poprzez naszą kulturę „Wszystko Jest Możliwe!”, dostarcza wyśmienite smaki oraz wyjątkową obsługę po przystępnej cenie.

AmRest podjął decyzję o potrzebie wdrożenia systemu obiegu dokumentów. Założono, żeby 80% czasu przeznaczyć na wybór odpowiedniego systemu, a jedynie 20% na jego wdrożenie. Wybór pasującego do potrzeb systemu trwał prawie rok. Porównywane było 12 systemów z różnych krajów europejskich.

AMODIT spodobał się od razu, ze względu na elastyczność zarówno systemu jak i ze względu na współpracę z młodą i dynamiczną firmą ASTRAFOX jako dostawcę systemu. Jedyne wątpliwości jakie pojawiły się dotyczyły faktu, że AMODIT jest produktem nowym na rynku. Firma AmRest nie boi się podejmowania odważnych decyzji biznesowych, dlatego że podjęto ostateczną decyzję dotyczącą wdrożenia tego właśnie systemu.

Głównym argumentem za wyborem systemu AMODIT jest jego filozofia działania, która pozwala w łatwy i niedrogi sposób dostarczyć bardzo dużą korzyść dla biznesu w postaci zintegrowanego rozwiązania obiegu spraw oraz DMS. Nie wymaga to wielodniowych analiz i prac konsultantów co jest bardzo dobrze odbierane przez biznes.
Korzyściami z wdrożenia są:
• jednolite miejsce przechowywania danych,
• wyeliminowanie procesów opartych o papier i podpisy,
• możliwości wiązania procesów biznesowych i wychwytywania zależności miedzy nimi,
• identyfikacje wąskich gardeł procesów,
• ograniczenie bezproduktywnej komunikacji,
• odciążenia systemu MS Exchange z części najcięższych załączników,
• kompleksową realizację procesów w restauracjach i biurze na 1 narzędziu.
„Narzędzie jest łatwe, zrozumiałe i jak do tej pory nie natrafiliśmy na sytuację, w której coś byłoby niemożliwe.” – Maciej Buba, PMO & Business Solutions Manager, AmRest

Źródło http://www.amodit.pl/Case-Studies/Wdrozenie-obiegu-dokumentow-AMODIT-w-AmRest.aspx

KLIENCI AMODIT

QUALIA DEVELOPMENT
Akademia Obrony Narodowej
BMM - firma informatyczno-szkoleniowa
NetWorks Firma telekomunikacyjna
Ministerstwo Sportu i Turystyki
TrackTec S.A. firma produkcyjna
AmRest – największa firma restauracyjna

WorkflowGen

System WorkflowGen jest zaawansowanym systemem klasy BPM (Business Process Management). Systemy tego typu charakteryzują się rozszerzoną funkcjonalnością w stosunku do prostych systemów klasy workflow oraz pracy grupowej.

Zobacz filmy dotyczące WorkflowGen http://videos.workflowgen.com

Softex Data SA wykonuje usługę inwentaryzacji procesów wraz z ich analizą oraz pomaga w opracowaniu opisu i schematów nawet najbardziej skomplikowanych procesów biznesowych. Na tej podstawie projektowane są przepływy w wygodnym narzędziu do projektowania procesów Process Designer. Zobacz http://www.workflowgen.com/design-workflow

Dla każdego etapu projektowane są, przy użyciu Form Designer’a, odpowiednie formularze z bogatą obsługą zdarzeń i sposobu zachowania poszczególnych pól na różnych krokach procesu. 
Zobacz http://www.workflowgen.com/interactive-workflow-view

Szczególne zalety WorkflowGen, wyróżniające system:

  • prostota systemu. System posiada intuicyjny, łatwy w obsłudze interfejs;
  • możliwość tworzenia procesów we własnym zakresie, co w znacznym stopniu ogranicza nakłady finansowe na rozbudowę systemu;
  • możliwość szybkiej integracji z wszystkimi istniejącymi aplikacjami biznesowymi typu ERP ( np. SAP, IFS i inne), crm, archiwum elektroniczne;
  • rozbudowane funkcje raportowania. Pozwalają one na bieżące monitorowanie czynności użytkowników i modyfikację, a co za tym idzie optymalizację procesów.
  • innowacyjny silnik systemu WorkflowGen. Umożliwia to modelowanie i wdrożenie najbardziej skomplikowanych procesów będących w firmie;
  • dostęp z każdego miejsca (iPhone / Android). WorkflowGen zapewnia dostęp do portalu i wykonywanie rutynowych zadań zdalnie poprzez iPhone, iPad lub urządzenia pracujące pod kontrolą systemu Android. Ta aplikacja jest dostępna za darmo dla wszystkich użytkowników WorkflowGen.

 

Case study (Ceramika Paradyż)

W Grupie Paradyż firma Softex Data S.A.  wdrożyła system  elektronicznego obiegu dokumentów WorkflowGen oraz zintegrowanego z nim systemu archiwizacji i skanowania. Zarządzanie tak dużym i rozległym terytorialnie podmiotem gospodarczym jak Ceramika Paradyż bez informatyzacji byłoby wręcz niemożliwe. Po wdrożeniu systemów klasy ERP i CRM przyszła kolej na elektroniczny obieg dokumentów. Aby pozostać wiarygodnym partnerem dla dostawców i odbiorców Grupy Paradyż konieczne było podjęcie decyzji o wdrożeniu systemu porządkującego obieg dokumentów.
Systemem objęte zostały w sumie cztery lokalizacje – w Tomaszowie Mazowieckim, Opocznie i Wielkiej Woli, w sumie 800 użytkowników. Docelowo system zostanie poszerzony o kolejne 1500. Zautomatyzowano takie procesy jak: zamówienia i wystawianie faktur VAT, reklamacje, karta obiegowa pracowników, wnioski urlopowe, serwis IT. Pracownicy Softex Data zaprojektowali i zdefiniowali ww. procesy, poprzedzając to wnikliwą analizą wymagań klientów. Pomimo zaawansowanych opcji - obsługa systemu przez użytkowników i administratora systemu jest łatwa.
"Wdrożony system spełnia oczekiwania Grupy Paradyż. Został znacznie skrócony czas obiegu dokumentów nawet  z kilku dni do kilku godzin czy minut – w zależności od dostępności użytkowników. System umożliwia pełną kontrolę każdego dokumentu znajdującego się w nim. Użytkownik może w każdej chwili sprawdzić co dzieje się z dokumentem, na jakim etapie decyzyjnym dokument się znajduje. System umożliwia kontrolę pracy jego użytkowników" – Mówi Grzegorz Mikucki, Główny Informatyk Grupy Paradyż – "W chwili obecnej zaczynają znikać z biurek dokumenty w formie papierowej. Naszym głównym celem jest wyeliminowanie w przyszłości fizycznego obiegu wszelkich dokumentów Grupy Paradyż. Narzędzia WorkflowGen oraz Altair z pewnością umożliwią osiągnąć ten cel".
Możliwość jednorazowej instalacji oprogramowania na działającym w firmie serwerze bez konieczności dodatkowego licencjonowania poszczególnych użytkowników  był jednym z najważniejszych powodów wyboru przez Ceramikę Paradyż rozwiązania zaproponowanego przez firmę Softex Data S.A.

Klienci WorkFlowGen

Polska
CASTORAMA 
CERAMIKA PARADYŻ 
DEUTSCHE BANK 
NACZELNA PROKURATORA WOJSKOWA 
RIGIPS, ISOVER /Saint Gobain Group 
SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA 
WARTA 
WEBER TERRANOVA 
ELBUD

 
Australia
FINISAR MALAYSIA
KORDIA
LOY YANG POWER
SGS
The Pharmacy Guild of Australia
TIWEST JOINT VENTURE
 
Belgia
REGIE MEDIA BELGE
SODEXHO PASS
 
Francja
ADEN FOOD
AECHO
AHNAC
ALMA CONSULTING
AREVA TA
ASK
AUTOLIV ELECTRONIC EUROPE
BANQUE POPULAIRE ATLANTIQUE
BANQUE POPULAIRE CENTRE ATLANTIQUE
BANQUE POPULAIRE COTE d'AZUR
BANQUE POPULAIRE de l'OUEST
BANQUE POPULAIRE des ALPES
BANQUE POPULAIRE du HAUT RHIN
BANQUE POPULAIRE du NORD
BANQUE POPULAIRE du SUD OUEST
BANQUE POPULAIRE VAL DE FRANCE
BONNA SABLA
BROSSETTE GROUPE WOLSELEY
CAISSE PRIMAIRE D'ASSURANCE MALADIE BOURGOGNE
CANON BRETAGNE
CEA
CHLORALP
CLAUSE TEZIER
CONSEIL GENERAL DE MEURTHE et MOSELLE
CONSEIL GENERAL DU DOUBS
CONSEIL GENERAL DU HAUT RHIN
DELOITTE
DIETSMANN
EPSM Flandres
ETHICON
EURENCO
EUROPE AIRPOST
EXPERIAN
FINAREF
GROUPE ECS
GROUPE HENNER
GROUPE JEAN DELATOUR
HEWLETT PACKARD
ICADE / GFF
IN EXTENSO
ISOCHEM
JANSSEN-CILAG
JOHNSON & JOHNSON Consumer France
KATHREIN
LABINAL
MORGAN
NRJ REGIE NETWORKS
PBM GROUP GROUPE WOLSELEY
RFE
SAINT GOBAIN RECHERCHE
SAINT GOBAIN SYSTEMES d'INFORMATION
SANOFI PASTEUR (AVENTIS)
SCET
SCOP
SEMIACS
SERCEL
SNPE
SODEXHO
TERRENA
VILLE de TROYES
 
Hong Kong
Hong Kong Science & Technology Park 
Indonezja
CIFOR 
Islandia
SAINT MICHAEL'S HOUSE
THE MARINE INSTITUTE
WHALE WATER SYSTEMS
 
Japonia
MITSUI & Co LTD 
Kanada
AIR CANADA CARGO
ALBERTA CANCER BOARD
ALCATEL-LUCENT
BABCOCK & WILCOX CANADA
CASILOC INC. (CASINO DE MONTREAL)

CELESTICA
CKF INC.
FAIRMONT HOTELS & RESORTS
FEDERATION CJA
JD IRVING
KATZ GROUP
KINECOR
LOCATION CLAIREVIEW
NTD APPAREL
PATHWAY COMMUNICATIONS
SANMINA-SCI
SANOFI PASTEUR (AVENTIS)
SNC LAVALIN
SOCIETE IMMOBILIERE DU QUEBEC
SUDBURY REGIONAL HOSPITAL
TELUS GEOMATICS
TOWN OF COCHRANE, ALBERTA
UNITED AUTO PARTS
VINCOR 
Kenia
KENGEN 
Malezja
FINISAR
 
Maroko
CREDIT AGRICOLE
MAMDA
ROYAL AIR MAROCO 
Niemcy
ABB Turbo Systems AG
GDX Automotive Technical Center & Co. KG
Mania Technologie AG
NBV/UGA GmbH
Sparkasse Allgau
ZF TRADING GmbH
 
Portugalia
DELOITTE
 
Rumunia
Agentia de Plati Pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
BRD Finance
CET Iasi
CONSILIUL JUDETEAN BIHOR
SAPARD
 
Singapur
DAIKIN
The Esplanade 
Szwajcaria
CARAN D'ACHE
EDS
JOHNSON & JOHNSON Switzerland
KESTREL SA 
USA
ADHERIS
ARTEL
CENTER PARTNERS
CENTRAL DAUPHIN SCHOOL DISTRICT
CITY OF AVONDALE
EARNEST MACHINE PRODUCTS
ENERSYS
HOLLADAY PROPERTIES
ICON HEALTH and FITNESS
ITT INDUSTRIES
KOREAN AIR
LAREDO SCHOOLS
MARKETING TECHNOLOGY SOLUTIONS
MILWAUKEE JOURNAL SENTINEL
MITSUI & Co.(U.S.A.), Inc.
NXP SEMICONDUCTORS
OLD CASTLE ARCHITECTURAL
O'SULLIVAN INDUSTRIES
TELECOMMUNICATION SYSTEMS
UNIVERSITY OF MINNESOTA
UNIVERSITY OF TEXAS (HSCSA)
YALE UNIVERSITY
 
Węgry
ALLIANZ BANK
Egészségbiztosítási Felügyelet
Friesland Hungaria Zrt   
ICON Rt
MAG Zrt
SAGA FOODS 
Wielka Brytania
CABLE & WIRELESS
MITSUI & Co. Europe
Włochy
AG