Organizacja Serwisu Technicznego

Opublikowano w Serwis

Serwis SOFTEX DATA otrzymał w Medal Europejski za usługi, które odpowiadają standardom europejskim pod względem konkurencyjności i jakości.  

Serwis działa w sposób zorganizowany, w szybkim czasie reaguje na zgłoszenia klienta:

  • serwis 'on site';
  • 'help desk' dla użytkowników drukarek;
  • przyjmowanie zgłoszeń: poniedziałek-piątek 8-16 i sobota 10-14;
  • dostępność ekipy serwisowej w ciągu 48h od chwili zgłoszenia;
  • gwarancja naprawy w obrębie uszkodzeń części z tzw. Fabrycznego Zestawu Naprawczego, gwarantującego ponad 90% skuteczność reakcji;
  • okresowa konserwacja sprzętu zgodnie z zaleceniami producenta oraz propozycja sprzętu zamiennego o identycznych parametrach druku, w przypadku, gdy naprawa nie może być dokonana w miejscu lokalizacji lub wymaga więcej czasu;

Softex Data SA, jako autoryzowany przedstawiciel w Polsce firm MICROPLEX, PRINTRONIX, COMPUPRINT i PSi oraz jako uprawniony serwisant firm LEXMARK, XEROX i GENICOM, MINOLTA, KYOCERA, podejmuje się gwarancyjnego i pogwarancyjnego serwisu drukarek komputerowych ww. marek. Wiarygodność i rzetelność świadczonych usług potwierdza bezproblemowa praca różnych instalacji u kilkuset klientów, których serwis sprawowany jest ze wszystkich, strategicznie rozmieszczonych oddziałów firmy.

Punkty serwisowe znajdziesz w dziale kontakt!