Organizacja Serwisu Technicznego

Opublikowano w Serwis

Serwis SOFTEX DATA otrzymał w Medal Europejski za usługi, które odpowiadają standardom europejskim pod względem konkurencyjności i jakości.  

Serwis działa w sposób zorganizowany, w szybkim czasie reaguje na zgłoszenia klienta:

  • serwis 'on site';
  • 'help desk' dla użytkowników drukarek.
  • przyjmowanie zgłoszeń: poniedziałek-piątek 8-16 i sobota 10-14;
  • dostępność ekipy serwisowej tego samego dnia w miastach-siedzibach serwisu, najpóźniej następnego dnia roboczego od chwili zgłoszenia- w pozostałych lokalizacjach;
  • gwarancja naprawy w obrębie uszkodzeń części z tzw. Fabrycznego Zestawu Naprawczego, gwarantującego ponad 90% skuteczność reakcji;
  • okresowa konserwacja sprzętu zgodnie z zaleceniami producenta oraz propozycja sprzętu zamiennego o identycznych parametrach druku, w przypadku, gdy naprawa nie może być dokonana w miejscu lokalizacji lub wymaga więcej czasu;

Softex Data SA, jako autoryzowany przedstawiciel w Polsce firm MICROPLEX, PRINTRONIX, COMPUPRINT i PSi oraz jako uprawniony serwisant firm LEXMARK, XEROX i GENICOM, MINOLTA, KYOCERA, podejmuje się gwarancyjnego i pogwarancyjnego serwisu drukarek komputerowych ww. marek. Wiarygodność i rzetelność świadczonych usług potwierdza bezproblemowa praca różnych instalacji u kilkuset klientów, których serwis sprawowany jest ze wszystkich, strategicznie rozmieszczonych oddziałów firmy.

Punkty serwisowe znajdziesz w dziale kontakt!

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

  I accept cookies from this site.
EU Cookie Directive Module Information